Hrvatski novinar postao dio žirija prestižne automobilske nagrade World Car Awards

Hrvatska je dobila svog predstavnika u žiriju prestižne automobilske nagrade World Car Awards (WCA). Naime, od ove će godine naše boje “braniti” novinar Zvonimir Jurčić, koji je krajem rujna i službeno postao jedan od članova stručnog žirija.

“Sad sam i službeno član žirija svjetski priznatog izbora World Car Awards. Biti dijelom ovog prestižnog Izbora svjetskog automobila godine (WCOTY), istinska je privilegija, posebno zato što Hrvatska još nije imala predstavnika u žiriju”, napisao je Jurčić.

Maher za putopise s preko 25 godina iskustva

Zvonimir Jurčić iskusni je hrvatski novinar i automobilski urednik s preko 25 godina iskustva u branši. Urednik je digitalnog izdanja magazina Auto Klub te je voditelj odjela za automobilsku industriju, promet i mobilnost u Jutarnjem listu.

Karijeru je započeo 1999. godine kao novinar i urednik za specijalna marketinška izdanja u časopisu Auto Blic (hrvatsko izdanje Auto Bilda), gdje je do 2010. napredovao do pozicije glavnog urednika.

Nakon toga prelazi u Auto Klub, gdje djeluje kao reporter i novinar, a svoju trenutnu funkciju obnaša od lipnja 2015. godine. Jedno od važnijih priznanja u njegovoj karijeri je titula Automobilskog novinara godine 2008., koju mu je dodijelila stručna komisija Hrvatskog autokluba.

Osim što je do sada u svojoj karijeri napisao na tisuće testova, analiza i vijesti iz automobilske industrije, u novinarskim je kuloarima poznat i kao specijalist za putopise i reportaže s automobilskih putovanja diljem svijeta.

Nagrada stara preko 20 godina

Nagrada World Car Awards utemeljena je 2003. godine te je službeno pokrenuta u siječnju 2004. Misija World Car Awards i njezinih globalnih članova žirija jest prepoznati, nagraditi i potaknuti automobilsku izvrsnost, vodstvo i inovaciju u brzo mijenjajućoj automobilskoj industriji na svjetskoj razini.

Već 13. godinu zaredom nagrada zauzima prvo mjesto u svijetu prema medijskom dohvatu i analizi četrdeset i sedam najvećih svjetskih tržišta, prema AITASTIC-ovu medijskom izvješću za 2025. godinu.