Zbog čega su Europljani poludjeli za ovim automobilom? Evo u čemu je tajna njegovog uspjeha

Najavljena elektrifikacija voznog parka na europskom tlu drastično je promijenila trendove na europskoj automobilskoj sceni. Benzin i dizel gurnuti su u drugi plan, a primat nad tržištem preuzeli su hibridi – pogon koji će odigrati ključnu ulogu u ovom prijelaznom vremenu.

Iako su neki proizvođači s hibridnim pogonima krenuli tek nedavno te se još “uigravaju”, ima i onih koji hibride rade već godinama.

Odlaze li dizelaši u ropotarnicu povijesti? Pogledajte koja vrsta auta je uvjerljivo najpopularnija u Europi

Među takvima je Toyota, japanski brend koji se može pohvaliti možda i najdužim stažem što se tiče proizvodnje hibrida – preko 20 godina.

Početak nove dizajnerske ere

Automobilski gigant poznat po nešto konzervativnijem dizajnu prije devet godina u potpunosti je šokirao tržište. Tada su, naime, predstavili Toyotu C-HR; crossover hrabrog dizajna koji je izgledom odskakao od svih njihovih modela. Nekoliko godina nakon toga, točnije 2023. godine, Toyota je ponovo pozitivno šokirala svijet predstavivši drugu generaciju ovog modela.

Isklesanih linija, s potpuno novom maskom te efektnim svjetlosnim potpisom, C-HR je u kratkom vremenu osvojio srca svih svih onih koji su željeli moderni i kvalitetni automobil s pouzdanim motorom.

Toyota C-HR
FOTO: Ines Jelušić

Druga generacija modela C-HR otvorila je novo poglavlje u Toyotinoj dizajnerskoj priči, a ovaj auto pokazao nam je kako će Toyotini modeli izgledati u budućnosti.

Napravljen za Europu

Toyota C-HR osmišljena je kako bi ispunila očekivanja europskih kupaca. Riječ je o gradskom crossoveru – a svi znamo da su crossoveri veliki hit u Europi – koji se svojom coupe linijom ističe na cesti.

C-HR je zahvaljujući Toyotinom hibridnom pogonu pete generacije mali potrošač, što je također jedna od važnijih stavki prilikom kupovine novog automobila.

Osim kao klasični, samopunjivi hibrid (op.a. hibrid čiju bateriju ne trebate puniti već se ona puni sama tijekom vožnje), model C-HR dolazi i kao priključni, odnosno plug-in hibrid s električnim dometom do 66 kilometara u mješovitoj vožnji.

Dimenzijama se druga genercija Toyote C-HR ne razlikuje puno od prve, no zapremnina prtljažnika sada je ipak nešto izdašnija te iznosi 388 litara u hibridnoj verziji.

Fokus na održivost

I dok izvana gledamo moderni europski dizajn, unutrašnjost Toyote C-HR napravljena je u duhu japanskog minimalizma s fokusom na održivost. U odnosu na prethodnu generaciju, ova generacija C-HR-a ima niži ekološki otisak, a fokus je stavljen na kvalitetne, ali reciklirane materijale.

Sve presvlake u autu napravljene su bez životinjske kože, a i sami postupci izrade smanjuju emisiju CO2 tijekom proizvodnje.

Toyota ne smanjuje motore

Drugu generaciju Toyote C-HR pokreće najnovija peta generacija Toyotinog hibridnog pogona, koja nudi poboljšanu učinkovitost, veće električne performanse, brži odziv te nižu potrošnju u odnosu na prethodnu generaciju.

Toyota C-HR
FOTO: Ines Jelušić

Dok mnogi proizvođači automobila smanjuju obujam motora, što često nije najsretnija stvar na svijetu, u slučaju modela C-HR kada govorimo o klasičnim hibridnim pogonima možete birati između 1.8 I 2.0 motora koji daju 140, odnosno 197 konjskih snaga.

Zbog dobre motorizacije, automobil je iznimno agilan na cesti te se sjajno ponaša u prometu. Lagan je za upravljanje, okretan je, u gradu je tih, kreće na struju, a kada se sve skupa zbroji – za ovaj auto definitivno možemo kazati da daje neki osjećaj poletnosti.

Odvažan izgled i učinkoviti motor ispod haube bili su glavni aduti za uspjeh ovog modela. A moramo priznati – i njegova cijena je odlična. Ako ste zainteresirani za ovaj model, dobra je vijest da se nalazi na akciji te da na njemu možete uštedjeti gotovo 5000 eura prilikom kupovine.

Detalje akcije i ponude možete pronaći na mrežnim stranicama Toyote, a više o samom modelu te dojmove nakon našeg testiranja možete pogledati i pročitati ovdje.