Jedan od najiščekivanijih modela godine o kojem se priča već mjesecima, BMW-ov model iX3, jučer je i službeno predstavljen hrvatskoj javnosti. Ekskluzivno predstavljanje modela s kojim BMW ulazi u novu eru održano je u BMW Tomić City Store na Roosveltovom trgu, gdje se okupio velik broj zaljubljenika u jednu od najpoznatijih europskih automobilskih marki.

Stvorena od nule, električna platforma Neue Klasse istovremeno je nova BMW-ova arhitektura, ali i filozofija kojom će se ovaj automobilski proizvođač voditi od sada pa nadalje u budućnosti.
Prijelomni trenutak za BMW
Predstavljanje kompaktnog SUV-a iX3, koji će biti jedan od glavnih aduta marke u narednom desetljeću, svojevrsni je prijelomni trenutak za BMW, ali i za kupce koje je do sada često odbijao domet električnih automobila.
Novi iX3, naime, dolazi s naprednim baterijskim sustavom te obećaje do 800 kilometara vožnje s jednim punjenjem. Time je BMW visoko podigao ljestvicu ne samo kada govorimo o električnim automobilima, već i kada uzmemo u obzir automobile s motorima na unutarnje izgaranje.

Fokus na napredne tehnologije
BMW iX3 Neue Klasse je moderan i vizualno atraktivan automobil. Poput kakvog isklesanog atlete, iX3 privlači svojim skladnim linijama, ali i novim svjetlosnim potpisom koji se ističe sprijeda.
Sklad i jednostavnost provlače se kao lightmotiv i u unutrašnjosti gdje je BMW u fokus stavio modernu i naprednu tehnologiju, odnosno iDrive sustav nove generacije.

Novi iX3 donosi i bolju ergonomiju, a zahvaljujući novoj platformi i više prostora za putnike.

Prostora ne nedostaje niti za stvari, ponajviše zbog izdašnog prtljažnika od preko 500 litara, a čija se zapremnina sa spuštenim stražnjim sjedalima penje do 1749 litara. Tu je i dodatni prostor sprijeda od 58 litara, što je savršeno za skladištenje kablova te ostalih manjih predmeta.
BMW iX3 ima 469 konjskih snaga. Do stotke ubrzava za 4.9 sekundi, a njegova najveća brzina iznosi 210 kilometara na sat.
Novo poglavlje elektrifikacije
Ono što definitivno izdva aovaj automobil je njegov domet do 800 kilometara te ultra brzo punjenje do 400 kW. U praksi, to znači da ćete nakon 10 minuta punjenja dobiti energije za više od 370 kilometara, a baterija se od 10 do 80% napuni već za 21 minutu.

Ovakve brojke definitivno su game changer na sceni električnih automobila, koja je često patila upravo zbog dosega, a koji je za mnoge ljude značio ograničenje slobode kretanja. S ovim modelom, ali i potpuno novom filozofijom koju je njemački automobilski gigant pokrenuo, elektrifikacija ulazi u novo poglavlje koje će, ne sumnjamo, dovesti do velikih promjena u automobilskoj industriji.



