Hrvatski olimpijski odbor (HOO) i tvrtka Toyota Croatia d.o.o potpisali su u Zagrebu ugovor o poslovno-marketinškoj suradnji, temeljem kojeg se brend Toyota vraća u hrvatsku olimpijsku obitelj, nakon što mu je prošle godine završio osmogodišnji ugovorni odnos s MOO-om, odnosno status mobilnog partnera olimpijaca i paraolimpijaca na globalnoj razini.
Ugovor s trajanjem od tri i pol godine potpisali su direktor tvrtke Toyota Croatia Edin Selimović i glavni tajnik HOO-a Siniša Krajač, u nazočnosti predsjednika HOO-a Zlatka Mateše i voditeljice Toyotina marketinga Petre Marasović.
Događaj su uveličali najbolja mlada svjetska sedmobojka Jana Koščak te njezin trener i otac Patrik Koščak, kao i proslavljeni automobilistički as Juraj Šebalj.
Hvalevrijedna suradnja
“Zahvaljujem se vodstvu Toyote Croatia na ukazanoj mogućnosti za produljenje naše dugogodišnje suradnje jer riječ je o jednom od najvećih svjetskih proizvođača automobila, s više od 9,5 milijuna novih automobila u godini te vrlo atraktivnom brendu na globalnom tržištu. Što se tiče prodaje, samo u Europi ta brojka doseže 1,2 milijuna automobila godišnje. Dakle, radi se o društveno odgovornoj kompaniji, s hvalevrijednom suradnjom i s Hrvatskim paraolimpijskim odborom, ali i sa svima drugima kojima mogu iz svoje djelatnosti osigurati neku društvenu korist. Za nas ova suradnja ima značaj i u tome što će Toyota ovim potpisom ugovora dati posebne cijene, odnosno popuste, hrvatskim olimpijcima za nabavku njihovih modela, a to nam je bio jedan od glavnih ciljeva”, izjavio je predsjednik HOO-a Zlatko Mateša.
Direktor Toyota Croatie Edin Selimović istaknuo je kako su u proteklih osam godina pod Toyotinim globalnim sponzorstvom olimpizma imali vrlo dobru suradnju s Hrvatskim olimpijskim odborom.
“Mi smo prepoznali vrijednost sporta i olimpizma, kao i važnost HOO-a kao sportske organizacije, te nam je iznimno drago što možemo dati doprinos i biti podrška, a to se odnosi i na članice HOO-a, uz podsjetnik da je i Hrvatski paraolimpijski odbor dio iste priče”, rekao je Selimović, dodavši da Toyota i olimpijski pokret dijele zajedničke vrijednosti – izvrsnost, upornost i timski duh, koje ih potiču da uvijek idu dalje bilo na sportskim borilištima ili u svakodnevnom životu.
Veseli ih nastavak partnerstva
“Upravo te vrijednosti odražavaju se i u našem motu Start Your Impossible te filozofiji Mobility for All, kojom nastojimo omogućiti svakome da se slobodno kreće i ostvari svoj puni potencijal. Posljednjih godina Toyota je zabilježila znatan porast prodaje na hrvatskom tržištu i u tom uistinu lijepom poslovnom rastu jako nas veseli nastavak partnerstva s hrvatskim sportom, vjerujem na obostrano zadovoljstvo”, poruka je direktora Toyote Croatia, Edina Selimovića.
Fantastična atletska sedmobojka Jana Koščak oduševljeno je odgovorila da bi jednog dana željela voziti Toyotin automobil, pa će joj djelatnici tvrtke i omogućiti probnu vožnju.
Partnerskim ugovorom s nacionalnom olimpijskom udrugom do kraja 2028. godine, Toyota Croatia stječe status zlatnog sponzora HOO-a sa svim pravima koja iz njega proistječu.