Kada bi većina vozača birala svoj idealni automobil vjerojatno bi htjela da je isti dizajniran u Italiji, ali da ima mehaniku nekog Japanca. Htjeli bi da bude nešto povišen jer to je danas u modi. A kada je već povišen, htjeli bi i da se ne boji malo zaprljati ako ih izlet odvede u neka neasfaltirana prostranstva.
I na sve to, htjeli bi naravno da ne košta puno. A što ako bismo vam rekli da takav automobil postoji? Njegovo ime je Suzuki S-Cross. Riječ je o modelu koji je nedavno promijenio svoje ime, ali zadržao sve ono što ga je činilo čestim izborom kupaca.
Jedan od začetnika crossover klase
Suzuki S-Cross je svoju karijeru započeo 2006. godine pod imenom pod kojim ga i danas brojni prepoznaju – Suzuki SX4. Nastao je kao crossover te je bio jedan od začetnika te klase jer ih je sredinom 2000-ih rijetko tko nudio; no u Suzukiju su bili dobri proroci vremena.

Japanci su nam tako dali automobil koji se zbog svojih kompaktnih dimenzija i povišene karoserije sjajno snalazio našim europskim ulicama. Zbog toga je ubrzo postao hit i pokrenuo cijeli trend crossover automobila koji su zavladali našim cestama.
No SX4 nije bio samo hit u Europi. Zbog svoje izdržljivosti, robusnosti i 4×4 pogona sjajno je prolazio na svim tržištima, od Japana, preko Kine i Indije, pa sve do Sjeverne Amerike.
Za izgled zaslužni Talijani
Za njegov izgled zaslužni su Talijani jer je dizajniran u Suzuki Italia Centru u Torinu, a ispod lima ostao je pravi Japanac. Pokreću ga benzinski motori s tehnologijom blagog hibrida koja osigurava manju potrošnju goriva.
Tu je i poznati Suzukijev 4×4 pogon, kao i AllGrip sustav koji se hvata u koštac sa svim vremenskim prilikama i neprilikama.
Uutrašnjost je modernizirana te osim prostrane kabine, nudi i tehnologiju koja olakšava putovanje. Tako se u sredini nalazi središnji multimedijski zaslon s najmodernijom digitalnom tehnologijom te mogućnošću spajanja vašim pametnih telefona putem aplikacija Apple CarPlay i Android Auto.
Za što lagodnije putovanje u S-Crossu, tu su i brojni sustavi sigurnosti koji paze na to da ste zaštićeni kamo god krenuli. Osim već spomenutog AllGrip sustava, tu su i druge sigurnosne značajke poput automatskog kočenja u slučaju opasnosti.
Dostupan po odličnoj cijeni
Sada kada smo ustanovili da je Suzuki S-Cross dizajniran od strane majstora za dizajn, da je ispod haube provjerena japanska mehanika i da je i dalje robustan i sposoban za teže terene došli smo i do onog najvažnijeg – a to je cijena.

Suzuki i tu ima dobre vijesti jer sada je i S-Cross, uz modele Swift i Vitara, dostupan za kupovinu na trećine. Što to znači? To znači da platite samo jednu trećinu automobila, a iz salona odvezete cijeli.
Drugu ratu platite za godinu dana, a treću tek za dvije godine. I to bez kamata i skrivenih troškova, po cijeni koja je već ranije dogovorena. U vrijeme bujajuće inflacije ovo je i više nego sjajna vijest.
Tako Suzuki S-Cross možete voziti za manje od 8.000 eura i uživati u svemu što on nudi – kako u gradu, tako i prostranstvima prirode.


