Lexus je osmislio food truck koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim: Inspiriran je njihovom poznatom filozofijom

Ako ste ljubitelji fine gastronomije, imamo od sjajne vijesti za vas! Naime, japanski automobilski brend Lexus poznat po svojem inovativnom pristupu kako automobilima, tako i cjelokupnom lifestyleu koji se vrti oko brenda, osmislio je food truck u svom stilu, Omotenashi-on-the-Go.

Ova jedinstvena mobilna kuhinja temelji se na Lexusovom načelu gostoljubivosti omotenashi te donosi vrhunske gastronomske okuse kroz haute cuisine prezentiranu iz elegantne i profinjene mobilne kuhinje.

Posvećenost detaljima kao i u Lexus autima

Vozilo je dugo više od šest metara, teško dvije tone i obloženo je elegantnom Lexusovom crno-bakrenom grafikom.

“Nismo željeli samo food truck. Željeli smo autentično djelo automobilskog dizajna, gdje svaka krivulja, tekstura i završna obrada govore Lexusovim jezikom”, objasnio je dizajnerski tim Lexusa Europe.

Unutrašnjost otkriva svu posvećenost detaljima koju biste pronašli u luksuznom Lexusovu automobilu. Stvorena u suradnji s profesionalnim chefovima, uključuje visokoučinkovite štednjake, precizne rashladne sustave i ergonomske pripremne stanice.

Mobilna kuhinja ima kapacitet posluživanja više od 50 gostiju istovremeno.

Osim što je visoko funkcionalan prostor, izveden je od materijala vrhunske kvalitete – bakra, drva i keramike – integriranih u radnu plohu inspiriranu maskom hladnjaka prepoznatljivom za Lexus vozila.

Odličan audio sustav

Senzorno iskustvo ne staje samo na okusu vrhunskih jela. Jedan od najposebnijih elemenata interijera su “Iris” lampe. Izradio ih je njemački dizajner Sebastian Scherer, dobitnik Lexus Design Award priznanja 2014. godine.

Lampe, koje evociraju ljepotu sapunskih mjehurića, sastoje se od nježno puhanih staklenih kugli koje stvaraju irizirajuće refleksije što mijenjaju boju ovisno o kutu gledanja. Svaka jedinica viseća je skulpturalna forma koja transformira prostor i stvara toplu, obavijajuću svjetlost.

Posebno iskustvo pruža i zvuk, zahvaljujući Mark Levinson audio sustavu integriranom u unutrašnjost food trucka.

“Riječ je o stvaranju zvučnog doživljaja Lexusa u potpuno drukčijem okruženju. Želimo da ljudi ne samo slušaju, već i osjećaju glazbu”, rekao je razvojni tim.