Krenule su velike pripreme za Svjetsko nogometno prvenstvo koje će se iduće godine održati u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi i Meksiku. Jedan od partnera za mobilnost ovog spektakla kojeg iščekuje cijeli svijet biti će i Kia.
Ususret prvenstvu, Kia je pokrenula svoju globalnu brend kampanju pod sloganom “Inspiracija nas sve povezuje”.
Promicanje zajedništva kroz nogomet
Nova kampanja ističe predanost brenda promicanju zajedništva, ne samo između Kije i njezinih kupaca, već i među ljudima diljem svijeta tijekom ovog kultnog globalnog sportskog događaja.
Ključne komponente kampanje uključuju program Kia Official Match Ball Carrier (OMBC), posebne vizualne teme za Kia vozila te kampanjske videozapise koji prenose širu poruku povezivanja kroz inspiraciju.

Što je Kia Official Match Ball Carrier?
Program Kia Official Match Ball Carrier podrazumijeva da se djeca iz različitih zemalja svijeta biraju kako bi službenu loptu utakmice donijela sucima prije svakog susreta Svjetskog prvenstva. Za nadolazeće Svjetsko prvenstvo ukupno će 104 sudionika u dobi između 10 i 14 godina dobiti priliku izaći na teren uz bok najboljim svjetskim igračima.
Tvrtka dodatno širi OMBC program organizacijom prvog Kia OMBC Cup™ turnira kao dijela svoje podrške globalnim nogometnim inicijativama za mlade. Sudionicima OMBC programa bit će omogućeno sudjelovanje na malonogometnom turniru za mlade, pri čemu će biti izabrani putem lokalnih selekcija.
Legendarni nogometaš zvijezda kampanje
Na događaju će sudjelovati i bivše nogometne legende koje će predstavljati svoje zemlje, uključujući globalnog ambasadora Svjetskog prvenstva i nogometnu ikonu Thierryja Henryja.
Upravo je ovaj legendarni nogometaš glavna zvijezda Kijine globalne kampanje, u sklopu koje su puštena tri teaser videozapisa, a u jednom od videa pojavljuje se i za volanom Kije.

Prvi video otkriva koncept “49. momčadi” kroz Kijino vlastito ždrijebanje, simbolizirajući dodatnu ekipu iznad 48 službenih reprezentacija Svjetskog prvenstva.
Drugi video prikazuje Henryja u intervjuu u kojem nagovještava da će upravo on voditi ovu simboličnu momčad. Treći video, pod nazivom “The Next Legend”, prikazuje Henryja kako u Kia vozilu vozi jednog OMBC sudionika na stadion, čime se dodatno naglašava Kijina poruka inspiracije i povezanosti.
Kao službeni partner mobilnosti (Official Mobility Partner), Kia će osiguravati prijevoz, tehnologije autonomne vožnje i buduće usluge mobilnosti na FIFA‑inim globalnim događajima i turnirima do 2030. godine.


