Jeste li znali kako je nastao Suzuki? Njihov početak nema veze niti s automobilima niti s motorima

Suzuki Swift

Od tkalačkog stroja preko automobila i planetarno popularnih motora pa sve do cijenjenih vanbrodskih motora – to je ukratko priča koju je u preko 100 godina ispisao japanski brend Suzuki.

Svoja prva vozila napravili su 30-ih godina prošlog stoljeća, a nakon drugog svjetskog rata, fokus s tkalačkih strojeva s kojima su počeli preusmjeravaju na motocikle i male automobile.

Specijalisti u malim vozilima

Kroz godine su mala gradska vozila i SUV-ovi postali njihova specijalnost, a Suzuki Swift, Ignis i Vitara pozicionirali su se u sam vrh svojih klasa.

Uspjeh zasigurno duguju i vodilji koja pokreće cijeli njihov razvoj, a to je “Yaramaika” duh; što bi u prijevodu značilo – “Zašto ne pokušati?”.

Nikada nisu težili luksuzu, već praktičnosti, funkcionalnosti i beskompromisnoj pristupačnosti. I upravo u tome leži tajna njihovog uspjeha – oni se drže kvalitetnih i pouzdanih vozila koja su dostupna širokom krugu ljudi.

Suzuki uvijek osluškuje potrebe svojih korisnika, pa i u ovim izazovnim vremenima kada cijene rastu, a primanja ih često ne prate. Stoga su za kupce u Hrvatskoj pripremili atraktivne i pristupačne ponude za hibridne modele Vitaru i S-CROSS te novi Swift.

Pola plati sada, pola za godinu dana

Vitaru i S-CROSS fizički kupci mogu kupiti na dvije rate – prva rata plaća se odmah prilikom preuzimanja vozila, a druga tek za godinu dana. Ako vas više privlači mala gradska jurilica Swift, za njega su uvjeti još i bolji te se može kupiti na 3 rate – prva rata ide odmah, druga za godinu dana, a treća tek za dvije godine.

U brojkama, nova Vitara svoje će vlasnike koštati 10.650 EUR, novi S-CROSS 11.561 EUR, a novi Swift samo 5.639 eura ove godine.

I ono najvažnije – sve to bez kamata i troškova obrade, jer Suzuki uvijek nastupa bez “sitnih slova” i skrivenih troškova te uvijek u fokusu imaju svoje kupce i njihove potrebe.

Odgovori