Reklame su svuda oko nas, ali često kada naletimo na neku za koju moramo priznati da je inovativna i drugačija.
No mi smo u bespućima interneta naletjeli upravo na jednu takvu.
Gerilska kampanja
Jeep je u Americi privukao veliku pažnju svojom gerilskom kampanjom koju su nazvali – “Parkiranje na otvorenom”. Radi se zapravo o lažnim parkirnim mjestima oslikanim na neobičnim mjestima poput pločnika, stepenica i neobičnih rubova pločnika. A sve su to mjesta gdje se prosječan automobil ne bi mogao parkirati.
Time su htjeli naglasiti Jeepov terenski DNK, a kako ona izgleda pogledajte na slikama niže.
View this post on Instagram
Genijalna nije bila samo kampanja nego i način na koji su ljudi reagirali. Tako su se slike dijelile na društvenim mrežama, u vijestima, pa čak i na portalima kao što je Automobiliona.
Oslanjajući se na humor i Jeepov avanturistički duh, ova jeftina ideja stvorila je puno više pažnje nego što bi tradicionalni plakat ikada mogao.