Toyota RAV4 je SUV koji je dimenzijama između modela Corolla Cross i Land Cruiser, a dolazi s hibridnim i plug-in hibridnim motorima.
RAV4 prvi je globalni SUV, koji je do sada prodan u 10 milijuna primjeraka.
Izgled
Da je riječ o moćnom automobilu može se naslutiti već izvana. RAV4 je ogroman i izgleda zaista moćno, a taj dojam pojačavaju oštre i samouvjerene linije vanjskog dizajna.
Tom izgledu pridonio je i upečatljiv prednji branik. Nekoliko oštrih linija, posebice one ispod prednjih svjetala, daju mu pomalo agresivan i oštar izgled.
Oprema
Toyota RAV4 stiže u pet paketa opreme – Limited, Elegant, Style, Executive, GR Sport.
Što sve sadrže pakete opreme možete vidjeti u katalogu OVDJE.
Unutrašnjost
Njegova je unutrašnjost tipično SUV-ovska. Sjedala su povišena i kožna, s opcijom memorije, grijanja, ali i hlađenja. Kad smo kod grijanja, spomenimo da je naša testna verzija imala i grijanje volana, kao i vjetrobranskog stakla, što sjajno dođe u zimskim danima.
Glavni ekran dimenzija je 9 inča, a riječ je o staroj i provjerenoj japanskoj tehnologiji. Prečaci za pojedine funkcije izvučeni su sa strane za lakše snalaženje, a posebno je izvučen i kotačić za glasnoću u automobilu. Kad smo već kod glasnoće, valja spomenuti da su u automobilu JBL-ovi zvučnici, što će se sigurno svidjeti onima koji vole čuti dobar zvuk.
RAV4 ima i kotačiće za namještanje klime koja je smještena ispod glavnog ekrana.
Iako glavni ekran djeluje kao da je iz 90-ih, nemojte da vas izgled zavara, jer on je zapravo pun modernih značajki koje vam trebaju u vožnji. Ako pak vam dosadi taj japanski minimalizam, izgled glavnog ekrana možete promijeniti tako da svoje pametne telefone spojite na njega putem aplikacija Apple CarPlay i Android Auto.
No zato vozačev displej djeluje modernije, a tu je i head up displej, koji je kod Toyote zapravo jedan od boljih na tržištu.
Zavirite u unutrašnjost pomicanjem gore-dolje/lijevo-desno:
Praktičnost
Toyota RAV4 nudi i mnoštvo prostora na stražnjoj klupi, koja se također može grijati, a za bezbrižnu vožnju tu su i USB priključci na kojima se mogu puniti vaši gadgeti. U automobilu se nalazi nekoliko ogromnih pretinaca, no oni za boce u vratima su nešto manji.
Prtljažnik je zapremnine 520 litara, odnosno 1600 litara kada se spusti stražnja klupa. U prtljažniku se nalaze dvije utičnice – ona od 12V te ona “prava utičnica” (šuko utičnica), gdje možete puniti laptop primjerice.
Pokrivka od prtljažnika uvlači se u mehanizam koji se po potrebi lako skida ako prevozite nešto veće. Tu je i podnica koja je od polu gumenog-polu plastičnog materijala, što je super ako prevozite nešto prljavije stvari, jer se lako čisti.
Ono što je još interesantno kod ovog automobila je njegov ključ. Na njemu, naime, osim što možete otključati i zaključati automobil te otvoriti prtljažnik, postoji i tipkica na kojoj možete upaliti klimu prije nego sjednete u automobil. Hoćete li upaliti grijanje ili hlađenje, ovisi o tome što ste namjestili.
Sigurnost
RAV4, iako već dulje vrijeme na tržištu, opremljen je modernim sustavima sigurnosti pa tako, među ostalim, može i sam kočiti u slučaju opasnosti, a prepoznaje bicikliste i pješake.
Vožnja i potrošnja
Mi smo imali prilike voziti RAV s plug-in hibridnim pogonom kojeg pokreće ga 306 KS, a stotku hvata za 6 sekundi.
Tu su i tri načina vožnje – eco, normal i sport, a dokaz da nije šminker je njegov pogon 4×4, ali i opcija “Trail”, koja je sjajna na “divljim” cestama. Na autocesti je moćan i njegovih 306 konja zaista potegnu kada treba te je bučniji kao i svaki SUV zbog svojih većih retrovizora.
Ležeće policajce u ovom autu skoro pa nećete primijetiti, a što se tiče zavoja, i tu se može reći da je osjećaj ništa drugo nego SUV-ovski.
Kapacitet njegove baterije je dovoljan za 75 kilometara vožnje na struju, a čak i do 98 kilometara ako je riječ o gradskoj vožnji. Na punionicama, potrebno mu je 2 i pol sata da se baterija do kraja napuni, a najveća brzina koju može postići na struju je do 135 km/h.
RAV4 plug-in hibrid zapravo su “četiri auta u jednom”. Vi birate kakav automobil želite – ako želite benzinca, namjestite da vozi samo na benzin, možete namjestiti da bude samo električni auto te da vozi samo na struju, a možete ga namjestiti da bude hibrid. Četvrta opcija je da namjestite “auto”, pa on sam bira na što će i kako će voziti.
U električnom modu on je tih i civiliziran, a u gradu ga se nije niti čulo. Toyota kaže da auto troši jednu litru na sto kilometara. To vrijedi ako ga redovito punite strujom. Kada je baterija bila prazna, nama je potrošnja na testu varirala između 6,9 litara i 7,5 litara, što je malo za jedan takav auto.
Zaključak
RAV4 je SUV koji se sjajno snalazi na blatnom terenu, ali i u kaotičnom gradskom prometu.
Motori
Hibrid
Model | Motor | Gorivo | Snaga KS | Potrošnja (deklarirana) | Ubrzanje 0-100 | Mjenjač |
RAV4 2,5 l Hybrid Dynamic Force | 2,5 | Benzin (hibrid) | 218 | 5,8 l/100 km | 8,4 | Automatski |
RAV4 2,5 l Hybrid Dynamic Force AWD-i | 2,5 | Benzin (hibrid) | 222 | 5,9 l/100 km | 8,1 | Automatski |
Plug-in hibrid
Model | Motor | Gorivo | Snaga KS | Potrošnja (deklarirana) | Ubrzanje 0-100 | Mjenjač |
RAV4 2,5 l Plug-in Hybrid | 2,5 | Benzin (plug-in hibrid) | 306 | 1 l/100 km | 6 | Automatski |
Cijena
Toyota RAV4 kreće s cijenom od 40.900,00 eura, a sve cijene možete pronaći OVDJE.
Svoj idealni RAV4 možete složiti OVDJE.
Jamstvo
Opće jamstvo za Toyota vozila odnosi se na razdoblje od 3 godine ili 100.000 km u prvoj godini bez ograničenja kilometraže. Nova vozila također imaju jamstvo na gume koje pokriva oštećenje gume u trajanju od 3 godine, bez ograničenja kilometraže.
Više o jamstvu pročitajte OVDJE.
Redovitim servisiranjem vozila kod nas dobivate jednogodišnje jamstvo Toyota Relax koje se produžuje sve do 10 godina starosti vozila.
Specifikacije
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid e-CVT
Paket opreme: Style
Motor: Benzinski + elektro, 4 cilindra, 2487 ccm3
Pogon: Svi kotači
Snaga: 306 KS
Okretni moment: 227 Nm
Ubrzanje 0-100: 6 s
Maksimalna brzina: 180 km/h
Mjenjač: Automatski, e-CVT
Prosječna potrošnja na testu: 5,3 l/100km
Doseg na el. pogon: 78 km
CO2: 22 g/km
Cijena početnog modela: 40.900,00 eura.
Imate pitanje?
Gdje pronaći Toyotu RAV4?
Zagreb:
Toyota Centar Zagreb d.o.o. (ISTOK)
Avenija Dubrava 126 – Zagreb – Dubrava
Telefon (Prodaja): +385 1 59 99 595; +385 1 59 99 590
Telefon (Servis): +385 1 59 99 591
Toyota Centar Zagreb d.o.o. (JUG)
Velikopoljska 1 – Zagreb
Telefon (Prodaja): +385 1 6370 910
Telefon (Servis): +385 1 63 70 930
Rotus Centar d.o.o.
Kovinska 6 – Zagreb
Telefon (Prodaja): +385 1 5495 153
Telefon (Servis): +385 1 54 95 151
Split:
Auto Čondić d.o.o.
Put Trščenice 6 – Split
Telefon (Prodaja): +385 21 246 600
Telefon (Servis): +385 21 24 66 10
Rijeka:
ARK Mihelić d.o.o.
Furićevo 64 – Viškovo – Rijeka
Telefon (Prodaja): +385 51 440 800
Telefon (Servis): +385 51 25 60 29
Autonippon d.o.o. – Servis
Dr. Zdravka Kučića 38 b – Rijeka
Telefon (Servis): +385 51 45 88 58; +385 51 45 88 55
Osijek:
Integra Dundović d.o.o.
Josipa Huttlera 31 – Osijek
Telefon (Prodaja): +385 31 540 444
Telefon (Servis): +385 31 54 04 42
Zadar:
Trofej Auto d.o.o.
Zagrebačka 92 – Zadar
Telefon (Prodaja): +385 23 343 300
Telefon (Servis): +385 23 49 23 50
Varaždin:
Futura auto d.o.o.
Optujska ulica 169 – Varaždin
Telefon (Prodaja): +385 42 332 999
Telefon (Servis): +385 42 33 29 90
Pula:
Auto Will d.o.o. (PULA)
Dukićeva 2 – Pula
Telefon (Prodaja): +385 52 877 277
Telefon (Servis): +385 52 877 278
Poreč:
Auto Will d.o.o. (POREČ)
Buići 13C – Poreč
Telefon (Prodaja): +385 52 639 563
Telefon (Servis): +385 52 63 95 62
Slavonski Brod:
AC Vuko d.o.o. – Servis
Sjeverna vezna cesta 21 – Slavonski Brod
Telefon (Servis): +385 35 400 700
Dubrovnik:
AS Dubrovački automobili d.o.o. – Servis
Na moru 5 – Mokošica
Telefon (Servis): +385 20 311 190