Toyota C-HR

Toyota C-HR je crossover, dizajniran, projektiran i proizveden u Europi za europske kupce.

Toyota C-HR

Toyota C-HR je gradski crossover s coupe linijom koji dolazi s hibridnim i plug-in hibridnim motorima.

C-HR je crossover zanimljivog izgleda nastao 2016. Oznaka C-HR označava Compact High Rider, a auto veličinom spada između modela Yaris Cross i Corolla Cross.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Prodaje se diljem svijeta, od Europe, SAD-a, Azije, Australije i Afrike, a ovo je njegova druga generacija.

Toyota C-HR je dizajnirana, projektirana i proizvedena u Europi za europske kupce.

Toyota C-HR na testu: Ovo je idealan automobil za jednu vrstu vozača

Izgled

Auto je dužinom isti kao prethodnik, ali 3 cm širi i 2 cm viši. Prvi je model izgledao futuristički, a Toyota se tog smjera nije odrekla ni u drugoj generaciji.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Toyota sama kaže da je vanjski dizajn radikalan i da “stvara dojam konceptnog automobila na cesti”, što je i istina jer se sam dizajn ne razlikuje puno od koncepta kojeg su predstavili ranije. Japanci također naglašavaju da je auto “dizajniran da se istakne, ne uklopi”.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Sprijeda imamo svjetla u obliku C i oštar nos, s rešetkom koja je pomalo sakrivena ispod njega. S boka je vidljiv njegov coupe profil, a na vratima imamo isprepletene i dijamantne oblike. Svakako su zanimljive i kvake koje su skrivene u karoseriju te iskaču kada otključate automobil.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Straga imamo LED svijetla koja su povezana natpisom C-HR, a na vrhu i mala dva spojlera za dodatan sportski štih.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Oprema

Toyota C-HR stiže u čak osam paketa opreme – C-Enter, C-Ult, C-Lub, C-Ool, C-Hic, Premiere, GR Sport i GR-Sport Premiere.

Što sve sadrže ti paketi opreme možete pronaći u katalogu OVDJE.

Unutrašnjost

Iznutra je C-HR potpuno drugačiji od svog prethodnika i sve je okrenuto prema vozaču. Toyota kaže da “kabina obavija vozača”, dok su materijali oko vas reciklirani i bez životinjskog podrijetla. Da Toyota drži do održivosti dokaz su i sjedala od recikliranih PET boca.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Automobiliona (@automobiliona)

Osjećaj u kabini je premium jer oko vas nema jeftinih materijala, a osjećate se baš učahureno. Kabina je moderna, a jedina “old school” stvar koja je ostala jest kvaka za zaključavanje vrata.

Vozačev displej izgleda sjajno, veličine je 8 inča, a na njemu se nalazi puno opcija koje namještate putem tipki na volanu pa to zahtjeva naviku. Zato je jednostavan glavni ekran od 12,3 inča. Vrlo je responzivan i omogućuje bežično spajanje pametnih telefona putem aplikacija Apple Car Play i Android Auto.

Toyota C-HR
Ines Jelušić

Ispod ekrana nalaze se i fizičke tipke koje služe kao prečaci za najvažnije funkcije te bežični punjač za telefon koji radi sjajno. Dobra je stvar i što je klima izvučena van glavnog ekrana.

Za dodatan premium osjećaj noću tu je ambijentalno osvjetljenje u čak 64 boje. Ono se može mijenjati ovisno o dobu dana, temperaturi i načinu vožnje.

Straga je preglednost nešto lošija, no zato se unutarnjem retrovizoru nalazi kamera koju lako palite, a koja pokazuje sve što je iza vas. Uz to, moramo pohvaliti i 360 kameru koja daje jasnu sliku.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Dodajmo i kako kabina nudi poboljšanu kvalitetu zraka zahvaljujući nanoeX™ tehnologiji koja raspršuje mikroskopske kapljice vode kako bi pročistila zrak, uklonila alergene, smanjila neugodne mirise i pospješila hidrataciju kože.

Uz aplikaciju MyToyota vlasnici mogu pratiti različite podatke o vozilu kao što su analiza vožnje, razina goriva, upozorenja i praćenje kretanja vozila, dok navigacija putem oblaka pruža obavijesti o stanju u prometu u stvarnom vremenu.

Zavirite u unutrašnjost pomicanjem gore-dolje/lijevo-desno:

Toyota C-HR
Toyota C-HR 360

Praktičnost

Straga ima dovoljno mjesta za odrasle osobe, ali je malo tamno. Srećom naš je testni morel imao i panoramski krov koji nema pokrivku, ali ima premaz koji štiti od sunca i zadržava unutarnju temperaturu.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Veličina prtljažnika ovisi o motoru koji odaberete. Hibrid ima 388 l (što je 11 l više nego prethodni model), dok plug-in hibrid ima 310 l prostora, zbog veće baterije koja se nalazi ispod podnice.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Automobiliona (@automobiliona)

Sigurnost

C-HR dolazi standardno sa Toyota Safty Sense sustavom sigurnosti koji uključuje sve moderne sigurnosne značajke jer za Toyotu “sigurnost nije opcija”. Tako automobil može sam zakočiti u slučaju opasnosti, a ima i napredni tempomat za lakšu vožnju na autocesti.

Auto će vas čak i upozoriti kada vam oči nisu na cesti, a jedina je mala mana što je te sustave malo komplicirano za isključiti jer zahtijevaju nekoliko koraka.

Vožnja i potrošnja

Toyota C-HR  dolazi kao hibrid slabiji i jači, a po prvi puta i kao plug-i hibrid. Mi smo imali prilike isprobati oba modela, a kako je mala razlika među njima u cijeni, tako sve ovisi o vašim željama i potrebama.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Snage ima dovoljno u obje verzije, pogotovo to vrijedi za plug-in koji ima 223 KS. Doseg na struju mu je između 50i 60 kilometara, ovisno o načinu vožnje. No čak i hibridna verzija će vam u gradu odraditi i do 75 posto vožnje na bateriju, što znači uštedu goriva.

Potrošnja kod plug-in hibrida jako varira o tome koliko ga punite strujom, ali čak i kad je baterija prazna iznosila nam je 5,2 l, što je stvarno impresivno. Sličnu smo potrošnju imali i u hibridnoj verziji.

Toyota C-HR
Andrej Jelušić

Položaj za volanom je dobar, povišen no ne pretjerano, sasvim dovoljno za bolju preglednost. C-HR nudi nekoliko načina vožnje – Normal, Eco, Sport, ali i Custom da namjestite funkcije prema svom guštu.

U gradu je C-HR okretan i udoban, čak i u opciji s alu naplatcima od 20 inča. Na otvorenoj cesti iznenađujuće je agilan, a na autocesti nešto glasniji – ponajviše zbog CVT automatskog mjenjača koji zna biti bučniji pri većim brzinama.

Zaključak

Toyota C-HR je profinjen automobil koji cilja premium klasu, ali zadržava potrošnju niže klase. Njegov dizajn svakako ga ističe na cesti te možemo reći kako s njime nećete morati vikati da biste bili primijećeni.

Test

Pogledajte test Toyote C-HR s hibridnim motorom.

Pogledajte test Toyote C-HR s plug-in hibridnim motorom.

Motori

Hibrid

Model Motor  Gorivo Snaga KS Potrošnja (deklarirana) Ubrzanje 0-100 Mjenjač
C-HR 1,8 Hybrid Electric 1,8 Benzin (hibrid) 140 4,9 l/100 km 9,9 Automatski
C-HR 2,0 Hybrid Electric 2,0 Benzin (hibrid) 197 4,9 l/100 km 7,9 Automatski

Plug-in hibrid

Model Motor  Gorivo Snaga KS Potrošnja (deklarirana) Ubrzanje 0-100 Mjenjač
C-HR 2,0 Plug-in Hybrid 2,0 Benzin (plug-in hibrid) 223 0,9 l/100 km 7,3 Automatski

Cijena

Toyota C-HR kreće s cijenom od 29.900,00, a sve cijene možete pronaći OVDJE.

Složite svoju idealnu Toyotu C-HR OVDJE.

Jamstvo

Opće jamstvo za Toyota vozila odnosi se na razdoblje od 3 godine ili 100.000 km u prvoj godini bez ograničenja kilometraže. Nova vozila također imaju jamstvo na gume koje pokriva oštećenje gume u trajanju od 3 godine, bez ograničenja kilometraže.

Više o jamstvu pročitajte OVDJE.

Redovitim servisiranjem vozila kod nas dobivate jednogodišnje jamstvo Toyota Relax koje se produžuje sve do 10 godina starosti vozila.

Specifikacije

Toyota C-HR 2.0 PHEV E-CVT

Paket opreme: C-LUB TECH

Dimenzije (dužina/širina/visina u cm): 4362 / 1832 / 1558

Motor: Benzin, 2.0 l, četiri cilindra, 1987 ccm + elektro motor

Pogon: Prednji kotači

Snaga: 223 KS

Okretni moment: 190 Nm

Ubrzanje 0-100: 7,3 s

Maksimalna brzina: 180 km/h

Mjenjač: Automatski, e-CVT

Prosječna potrošnja na testu: 5,2 litre/100 km

Doseg na struju: 50-60 km

Baterija: 13,8 kWh

CO2: 20 g/km

Cijena početnog modela: 35.500,00 eura.

Toyota C-HR
Toyota

Imate pitanje?

    Zanima vas nešto u vezi ovog automobila? Pitajte nas:

    Gdje pronaći Toyotu C-HR?

    Zagreb:

    Toyota Centar Zagreb d.o.o. (ISTOK)

    Avenija Dubrava 126 – Zagreb – Dubrava

    Telefon (Prodaja): +385 1 59 99 595; +385 1 59 99 590

    Telefon (Servis): +385 1 59 99 591

     

    Toyota Centar Zagreb d.o.o. (JUG)

    Velikopoljska 1 – Zagreb

    Telefon (Prodaja): +385 1 6370 910

    Telefon (Servis):  +385 1 63 70 930

     

    Rotus Centar d.o.o.

    Kovinska 6 – Zagreb

    Telefon (Prodaja): +385 1 5495 153

    Telefon (Servis):  +385 1 54 95 151

     

    Split:

    Auto Čondić d.o.o.

    Put Trščenice 6 – Split

    Telefon (Prodaja): +385 21 246 600

    Telefon (Servis):  +385 21 24 66 10

     

    Rijeka:

    ARK Mihelić d.o.o.

    Furićevo 64 – Viškovo – Rijeka

    Telefon (Prodaja): +385 51 440 800

    Telefon (Servis): +385 51 25 60 29

     

    Autonippon d.o.o. – Servis

    Dr. Zdravka Kučića 38 b – Rijeka

    Telefon (Servis): +385 51 45 88 58; +385 51 45 88 55

     

    Osijek:

    Integra Dundović d.o.o.

    Josipa Huttlera 31 – Osijek

    Telefon (Prodaja): +385 31 540 444

    Telefon (Servis):   +385 31 54 04 42

     

    Zadar:

    Trofej Auto d.o.o.

    Zagrebačka 92 – Zadar

    Telefon (Prodaja): +385 23 343 300

    Telefon (Servis):  +385 23 49 23 50

     

    Varaždin:

    Futura auto d.o.o.

    Optujska ulica 169 – Varaždin

    Telefon (Prodaja): +385 42 332 999

    Telefon (Servis): +385 42 33 29 90

     

    Pula:

    Auto Will d.o.o. (PULA)

    Dukićeva 2 – Pula

    Telefon (Prodaja): +385 52 877 277

    Telefon (Servis): +385 52 877 278

     

    Poreč:

    Auto Will d.o.o. (POREČ)

    Buići 13C – Poreč

    Telefon (Prodaja): +385 52 639 563

    Telefon (Servis): +385 52 63 95 62

     

    Slavonski Brod:

    AC Vuko d.o.o. – Servis

    Sjeverna vezna cesta 21 – Slavonski Brod

    Telefon (Servis): +385 35 400 700

     

    Dubrovnik:

    AS Dubrovački automobili d.o.o. – Servis

    Na moru 5 – Mokošica

    Telefon (Servis): +385 20 311 190