Toyota C-HR je gradski crossover s coupe linijom koji dolazi s hibridnim i plug-in hibridnim motorima.
C-HR je crossover zanimljivog izgleda nastao 2016. Oznaka C-HR označava Compact High Rider, a auto veličinom spada između modela Yaris Cross i Corolla Cross.
Prodaje se diljem svijeta, od Europe, SAD-a, Azije, Australije i Afrike, a ovo je njegova druga generacija.
Toyota C-HR je dizajnirana, projektirana i proizvedena u Europi za europske kupce.
Toyota C-HR na testu: Ovo je idealan automobil za jednu vrstu vozača
Izgled
Auto je dužinom isti kao prethodnik, ali 3 cm širi i 2 cm viši. Prvi je model izgledao futuristički, a Toyota se tog smjera nije odrekla ni u drugoj generaciji.
Toyota sama kaže da je vanjski dizajn radikalan i da “stvara dojam konceptnog automobila na cesti”, što je i istina jer se sam dizajn ne razlikuje puno od koncepta kojeg su predstavili ranije. Japanci također naglašavaju da je auto “dizajniran da se istakne, ne uklopi”.
Sprijeda imamo svjetla u obliku C i oštar nos, s rešetkom koja je pomalo sakrivena ispod njega. S boka je vidljiv njegov coupe profil, a na vratima imamo isprepletene i dijamantne oblike. Svakako su zanimljive i kvake koje su skrivene u karoseriju te iskaču kada otključate automobil.
Straga imamo LED svijetla koja su povezana natpisom C-HR, a na vrhu i mala dva spojlera za dodatan sportski štih.
Oprema
Toyota C-HR stiže u čak osam paketa opreme – C-Enter, C-Ult, C-Lub, C-Ool, C-Hic, Premiere, GR Sport i GR-Sport Premiere.
Što sve sadrže ti paketi opreme možete pronaći u katalogu OVDJE.
Unutrašnjost
Iznutra je C-HR potpuno drugačiji od svog prethodnika i sve je okrenuto prema vozaču. Toyota kaže da “kabina obavija vozača”, dok su materijali oko vas reciklirani i bez životinjskog podrijetla. Da Toyota drži do održivosti dokaz su i sjedala od recikliranih PET boca.
View this post on Instagram
Osjećaj u kabini je premium jer oko vas nema jeftinih materijala, a osjećate se baš učahureno. Kabina je moderna, a jedina “old school” stvar koja je ostala jest kvaka za zaključavanje vrata.
Vozačev displej izgleda sjajno, veličine je 8 inča, a na njemu se nalazi puno opcija koje namještate putem tipki na volanu pa to zahtjeva naviku. Zato je jednostavan glavni ekran od 12,3 inča. Vrlo je responzivan i omogućuje bežično spajanje pametnih telefona putem aplikacija Apple Car Play i Android Auto.
Ispod ekrana nalaze se i fizičke tipke koje služe kao prečaci za najvažnije funkcije te bežični punjač za telefon koji radi sjajno. Dobra je stvar i što je klima izvučena van glavnog ekrana.
Za dodatan premium osjećaj noću tu je ambijentalno osvjetljenje u čak 64 boje. Ono se može mijenjati ovisno o dobu dana, temperaturi i načinu vožnje.
Straga je preglednost nešto lošija, no zato se unutarnjem retrovizoru nalazi kamera koju lako palite, a koja pokazuje sve što je iza vas. Uz to, moramo pohvaliti i 360 kameru koja daje jasnu sliku.
Dodajmo i kako kabina nudi poboljšanu kvalitetu zraka zahvaljujući nanoeX™ tehnologiji koja raspršuje mikroskopske kapljice vode kako bi pročistila zrak, uklonila alergene, smanjila neugodne mirise i pospješila hidrataciju kože.
Uz aplikaciju MyToyota vlasnici mogu pratiti različite podatke o vozilu kao što su analiza vožnje, razina goriva, upozorenja i praćenje kretanja vozila, dok navigacija putem oblaka pruža obavijesti o stanju u prometu u stvarnom vremenu.
Zavirite u unutrašnjost pomicanjem gore-dolje/lijevo-desno:
Praktičnost
Straga ima dovoljno mjesta za odrasle osobe, ali je malo tamno. Srećom naš je testni morel imao i panoramski krov koji nema pokrivku, ali ima premaz koji štiti od sunca i zadržava unutarnju temperaturu.
Veličina prtljažnika ovisi o motoru koji odaberete. Hibrid ima 388 l (što je 11 l više nego prethodni model), dok plug-in hibrid ima 310 l prostora, zbog veće baterije koja se nalazi ispod podnice.
View this post on Instagram
Sigurnost
C-HR dolazi standardno sa Toyota Safty Sense sustavom sigurnosti koji uključuje sve moderne sigurnosne značajke jer za Toyotu “sigurnost nije opcija”. Tako automobil može sam zakočiti u slučaju opasnosti, a ima i napredni tempomat za lakšu vožnju na autocesti.
Auto će vas čak i upozoriti kada vam oči nisu na cesti, a jedina je mala mana što je te sustave malo komplicirano za isključiti jer zahtijevaju nekoliko koraka.
Vožnja i potrošnja
Toyota C-HR dolazi kao hibrid slabiji i jači, a po prvi puta i kao plug-i hibrid. Mi smo imali prilike isprobati oba modela, a kako je mala razlika među njima u cijeni, tako sve ovisi o vašim željama i potrebama.
Snage ima dovoljno u obje verzije, pogotovo to vrijedi za plug-in koji ima 223 KS. Doseg na struju mu je između 50i 60 kilometara, ovisno o načinu vožnje. No čak i hibridna verzija će vam u gradu odraditi i do 75 posto vožnje na bateriju, što znači uštedu goriva.
Potrošnja kod plug-in hibrida jako varira o tome koliko ga punite strujom, ali čak i kad je baterija prazna iznosila nam je 5,2 l, što je stvarno impresivno. Sličnu smo potrošnju imali i u hibridnoj verziji.
Položaj za volanom je dobar, povišen no ne pretjerano, sasvim dovoljno za bolju preglednost. C-HR nudi nekoliko načina vožnje – Normal, Eco, Sport, ali i Custom da namjestite funkcije prema svom guštu.
U gradu je C-HR okretan i udoban, čak i u opciji s alu naplatcima od 20 inča. Na otvorenoj cesti iznenađujuće je agilan, a na autocesti nešto glasniji – ponajviše zbog CVT automatskog mjenjača koji zna biti bučniji pri većim brzinama.
Zaključak
Toyota C-HR je profinjen automobil koji cilja premium klasu, ali zadržava potrošnju niže klase. Njegov dizajn svakako ga ističe na cesti te možemo reći kako s njime nećete morati vikati da biste bili primijećeni.
Test
Pogledajte test Toyote C-HR s hibridnim motorom.
Pogledajte test Toyote C-HR s plug-in hibridnim motorom.
Motori
Hibrid
Model | Motor | Gorivo | Snaga KS | Potrošnja (deklarirana) | Ubrzanje 0-100 | Mjenjač |
C-HR 1,8 Hybrid Electric | 1,8 | Benzin (hibrid) | 140 | 4,9 l/100 km | 9,9 | Automatski |
C-HR 2,0 Hybrid Electric | 2,0 | Benzin (hibrid) | 197 | 4,9 l/100 km | 7,9 | Automatski |
Plug-in hibrid
Model | Motor | Gorivo | Snaga KS | Potrošnja (deklarirana) | Ubrzanje 0-100 | Mjenjač |
C-HR 2,0 Plug-in Hybrid | 2,0 | Benzin (plug-in hibrid) | 223 | 0,9 l/100 km | 7,3 | Automatski |
Cijena
Toyota C-HR kreće s cijenom od 29.900,00, a sve cijene možete pronaći OVDJE.
Složite svoju idealnu Toyotu C-HR OVDJE.
Jamstvo
Opće jamstvo za Toyota vozila odnosi se na razdoblje od 3 godine ili 100.000 km u prvoj godini bez ograničenja kilometraže. Nova vozila također imaju jamstvo na gume koje pokriva oštećenje gume u trajanju od 3 godine, bez ograničenja kilometraže.
Više o jamstvu pročitajte OVDJE.
Redovitim servisiranjem vozila kod nas dobivate jednogodišnje jamstvo Toyota Relax koje se produžuje sve do 10 godina starosti vozila.
Specifikacije
Toyota C-HR 2.0 PHEV E-CVT
Paket opreme: C-LUB TECH
Dimenzije (dužina/širina/visina u cm): 4362 / 1832 / 1558
Motor: Benzin, 2.0 l, četiri cilindra, 1987 ccm + elektro motor
Pogon: Prednji kotači
Snaga: 223 KS
Okretni moment: 190 Nm
Ubrzanje 0-100: 7,3 s
Maksimalna brzina: 180 km/h
Mjenjač: Automatski, e-CVT
Prosječna potrošnja na testu: 5,2 litre/100 km
Doseg na struju: 50-60 km
Baterija: 13,8 kWh
CO2: 20 g/km
Cijena početnog modela: 35.500,00 eura.
Imate pitanje?
Gdje pronaći Toyotu C-HR?
Zagreb:
Toyota Centar Zagreb d.o.o. (ISTOK)
Avenija Dubrava 126 – Zagreb – Dubrava
Telefon (Prodaja): +385 1 59 99 595; +385 1 59 99 590
Telefon (Servis): +385 1 59 99 591
Toyota Centar Zagreb d.o.o. (JUG)
Velikopoljska 1 – Zagreb
Telefon (Prodaja): +385 1 6370 910
Telefon (Servis): +385 1 63 70 930
Rotus Centar d.o.o.
Kovinska 6 – Zagreb
Telefon (Prodaja): +385 1 5495 153
Telefon (Servis): +385 1 54 95 151
Split:
Auto Čondić d.o.o.
Put Trščenice 6 – Split
Telefon (Prodaja): +385 21 246 600
Telefon (Servis): +385 21 24 66 10
Rijeka:
ARK Mihelić d.o.o.
Furićevo 64 – Viškovo – Rijeka
Telefon (Prodaja): +385 51 440 800
Telefon (Servis): +385 51 25 60 29
Autonippon d.o.o. – Servis
Dr. Zdravka Kučića 38 b – Rijeka
Telefon (Servis): +385 51 45 88 58; +385 51 45 88 55
Osijek:
Integra Dundović d.o.o.
Josipa Huttlera 31 – Osijek
Telefon (Prodaja): +385 31 540 444
Telefon (Servis): +385 31 54 04 42
Zadar:
Trofej Auto d.o.o.
Zagrebačka 92 – Zadar
Telefon (Prodaja): +385 23 343 300
Telefon (Servis): +385 23 49 23 50
Varaždin:
Futura auto d.o.o.
Optujska ulica 169 – Varaždin
Telefon (Prodaja): +385 42 332 999
Telefon (Servis): +385 42 33 29 90
Pula:
Auto Will d.o.o. (PULA)
Dukićeva 2 – Pula
Telefon (Prodaja): +385 52 877 277
Telefon (Servis): +385 52 877 278
Poreč:
Auto Will d.o.o. (POREČ)
Buići 13C – Poreč
Telefon (Prodaja): +385 52 639 563
Telefon (Servis): +385 52 63 95 62
Slavonski Brod:
AC Vuko d.o.o. – Servis
Sjeverna vezna cesta 21 – Slavonski Brod
Telefon (Servis): +385 35 400 700
Dubrovnik:
AS Dubrovački automobili d.o.o. – Servis
Na moru 5 – Mokošica
Telefon (Servis): +385 20 311 190