Ovaj brend u kineskom vlasništvu ruši rekorde na europskom tržištu: Prodaja probija sve granice

MG

MG je u 2025. probio granicu od 300.000 prodanih vozila u Europi. Za ovaj skok od 30 posto u odnosu na lani najzaslčužniji su njihovi Hybrid+ modeli, čija je prodaja utrostručena. Potvrda je to uspješne tržišne strategije koja je rezultirala rastom modela ZS od čak 32 posto.

Ako postoji jedna automobilska priča koja je obilježila europsku poslovnu 2025. godinu, onda je to ona o iznimnom jačanju brenda MG Motor. U trenutku kada se automobilska industrija suočava s makroekonomskim izazovima i redefiniranjem lanaca opskrbe, ovaj brend bogatog britanskog nasljeđa je probio povijesnu granicu od 300.000 isporučenih vozila na tržištima Ujedinjenog Kraljevstva i Europe.

MG
MG

Što traži europski kupac?

Impresivna brojka dosegnuta je u prosincu ove godine. Ona predstavlja snažan rast od gotovo 30 posto u odnosu na 2024. godinu, kada je prodano 233.000 jedinica, i najbolja je potvrda da strategija pristupačne visoke tehnologije nema pravu konkurenciju.

Analiza prodajnih rezultata otkriva jasan trend. Europski kupac traži tranziciju prema drugačijim omjerima kvalitete i cijene, a MG je ponudio najbolje rješenje. Pravi „game-changer“ 2025. godine bila je Hybrid+ tehnologija. Pogonjena modelom MG HS, koji je postao de facto standard u klasi obiteljskih SUV-ova, prodaja hibridnih vozila eksplodirala je za nevjerojatnih 300 posto, dosegnuvši 137.000 jedinica.

MG HS
MG

Istovremeno, kompaktni SUV – MG ZS nastavio je svoju dominaciju s rastom od 32 posto i 123.000 prodanih vozila, dokazujući da tržište i dalje nagrađuje pouzdanost i vrijednost za novac.

MG ZS HYBRID +
MG

Uspjeh i u našoj regiji

MG nije stao na lovorikama hibridnog uspjeha, već je kroz ovu godinu nastavio s agresivnim širenjem električnog portfelja. Lansiranjem modela MGS5 EV u proljeće i MGS6 EV u posljednjem kvartalu, brend je ušao u nove segmente EV tržišta, nudeći prostranost i doseg koji su ranije bili rezervirani za premium cjenovne razrede. Uz to, dolazak tehnološki avangardne MG IM linije na odabrana tržišta Ujedinjenog Kraljevstva, Norveške i Švicarske jasno signalizira ambiciju da se natječu u samom vrhu tehnoloških inovacija.

MGS5
MG

Paneuropski uspjeh nije zaobišao ni našu regiju. Rast prodajne mreže i jačanje postprodajne podrške prate ove prodajne rezultate na svim ključnim tržištima.

Osvrćući se na rekordnu godinu, Nenad Pleteš, direktor brenda MG Motor za tržište Hrvatske i Slovenije, stavlja ove brojke u lokalni kontekst. “Unatoč makroekonomskim izazovima koji i dalje diktiraju trendove prodaje novih vozila diljem Europe, MG je demonstrirao dosljedan i održiv rast. Probijanje granice od 300.000 isporučenih vozila prije samog kraja 2025. godine nije slučajnost, već jasan dokaz da naš portfelj proizvoda snažno rezonira s kupcima. Uspjeli smo ponuditi optimalan omjer dizajna, napredne tehnologije, kvalitete i cjenovne pristupačnosti koji tržište traži”, istaknuo je.

MG Cyberster
MG

Pleteš posebno naglašava otpornost brenda na lokalnom terenu. “Refleksija ovog europskog uspjeha jasno je vidljiva i u našem neposrednom okruženju. Tržišta Hrvatske i Slovenije zrcalila su kontinentalne trendove, potvrđujući identičan interes kupaca za aktualnom gamom vozila. Posebice u segmentu elektrificiranih pogona. Iako se automoto scena suočava s nezapamćenom ofenzivom novih tržišnih takmaca i sve agresivnijom konkurencijom, MG je uspješno obranio svoju poziciju. Štoviše, u takvom je izazovnom okruženju zabilježen ovaj rast prodaje od 30% i preko 300.000 isporučenih vozila što potvrđuje da su kupci prepoznali dugoročnu vrijednost i stabilnost brenda”, dodao je Pleteš.

Što donosi budućnost?

Nakon što je 2024. obilježio veliko stoljeće postojanja, MG Motor nastavlja graditi svoj tržišni renome kroz nikad bogatiju gamu koja danas pokriva sve preferencije vozača – od benzinaca i hibrida do potpuno električnih modela. Širina ponude, koja seže od pragmatičnog gradskog modela MG3 pa sve do spektakularnog električnog roadstera MG Cyberster, najbolje oslikava trenutni duh brenda – poštovanje prema tradiciji uz jasnu, gotovo agresivnu ambiciju za daljnjim tržišnim širenjem. Brojke iz 2025. samo su uvod u ono što slijedi.