Zašto je ovaj SUV u svijetu hit, a kod nas zapostavljen? Testirali smo jedan od najprodavanijih automobila

Honda CR-V

Iako ovaj SUV kod nas ne uživa preveliku popularnost, u svijetu je zato hit. Dokaz tome su i brojke koje kažu da je gotovo svake godine među pet najprodavanijih automobila na planeti.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Riječ je modelu Honda CR-V koji je nastao 1995. godine, a ovo je mu je šesta generacija koja sada dolazi i kao plug-in hibrid, a mi smo u našoj inspekciji odlučili provjeriti upravo tu verziju.

Kako izgleda?

Honda CR-V dolazi u šest boja, a mi smo imali prilike testirati verziju u bijeloj Perla boji, kao i potpuno crnu verziju.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Sprijeda imamo tanka i agresivna LED svjetla i rešetku s Honda logom u sredini.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Straga u oči prvo upadaju vertikalna svjetla LED svjetla u obliku slova S, odnosno Z.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Koliko je praktičan?

Plug-in hibridi obično imaju manji prtljažnik zbog baterije koja se nalazi ispod tovarnog prostora, ali ovaj je totalna suprotnost – ima prtljažnik 617 l – što ga stavlja u sam vrh klase.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Zanimljivo je i da može doći s gumenom podnicom s pregradama, a koja i štiti od prljanja ako primjerice imate kućne ljubimce.

Stražnja vrata se otvaraju pod kutom od 90 za lakši ulazak ili utovar dječje sjedalice. Unutra ima 16mm više mjesta za koljena od prethodnika i Honda tvrdi da sada nudi najviše mjesta u klasi.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Stražnja sjedala se dodatno naslanjaju i pomiču naprijed-nazad pa se možete i lijepo zavaliti.

Kad smo kod praktičnosti, Honda CR-V ima puno pretinaca poput, a najveći je onaj ispred suvozača koji se sporo otvara, a tu je i jedan za punjenje mobitela, središnji ispod naslona za ruku i jedan za naočale koji je ujedno i ogledalo za stražnju klupu.

Kakva je unutrašnjost?

Unutra je vidljiv dizajnerski potpis kakav možemo vidjeti kod svih novih Hondinih modela, a u prvom planu je rešetka koja se proteže duljinom kokpita.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Glavni ekran ima puno podataka, a kome ni to nije dovoljno može skinuti i dodatne aplikacije. Honda CR-V test

Andrej JelušićNo još veći od glavnog ekrana jest vozačev ekran koji izgleda komplicirano, ali se njime zapravo vrlo jednostavno upravlja. Na volanu imate lijevi joystick za lijevi krug, a desni za desni.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Zanimljiv je i mjenjač koji je na tipke pa zahtjeva malo privikavanja.

Koliko troši?

Honda ima politiku da u EU nudi samo elektrificirane modele, tako je i kod nas dostupan samo običan hibrid i ovaj naš plug-in hibrid snage 184 KS koji se može puniti benzinom i strujom.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

U praksi može prijeći između 60 i 80 km samo na struju, ovisno o tome kako vozite, i trošiti manje od 1 l/100 km. No mi ga nismo punili na struju jer kažu da plug-in hibridi, kada ih se vozi isključivo na benzin, troše puno jer su teški zbog veće baterije pa smo htjeli to provjeriti.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Vozili smo ga tako i po gradu, po autocesti i otvorenoj cesti i na zadnjih 200-tinjak kilometara potrošnja nam iznosi 7,3 litre, što je sjajno za ovoliki SUV.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Kakav je u vožnji?

Ono što je još sjajno za ovoliki SUV jest kako on leži u zavojima, iako je velik i težak u zavojima to pokušava sakriti. Nije zabavan ali se osjeti onaj Hondin sportski DNK.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Japanci kažu da je osjećaj u vožnji više kao da vozite limuzinu nego SUV i to možemo potvrditi. Zbog svog hibridnog sklopa sjajno se uklapa i u gradu gdje većinu vremena lagano klizi u tišini. Također, kada god date žmigavac na ekranu se pali kamera koja vam pokazuje mrtvi kut, sjajno za gradsku vožnju.

Honda CR-V test
Andrej Jelušić

Dobra stvar je što ga možete i pripremiti za grad, a to vam omogućuje e-Save tipka. Pritiskom na nju Honda CR-V čuva struju u vašoj bateriji tako da ju možete koristiti kasnije kada vam to više odgovara.

Možemo na kraju reći da u svijetu nisu ludi kada je Honda CR-V u pitanju i da ona definitivno zaslužuje više pažnje i kod nas. Cijena Honde CR-V starta od 52.940 eura, ovaj naš u Advance tech opremi košta 61.011,92 eura.

Specifikacije:

Honda CR-V 2.0 PHEV Advance Tech 184 KS
Paket opreme: Advance Tech
Dimenzije (dužina/širina/visina u cm): 4706 / 1866 / 1673
Motor: Benzin + elektro, 2.0 l, četiri cilindra, 1993 ccm
Pogon: Prednji kotači
Snaga: 184 KS
Okretni moment: 335 Nm
Ubrzanje 0-100: 9,4 sek
Maksimalna brzina: 195 km/h
Mjenjač: Automatski, e-CVT
Prosječna potrošnja na testu: 6,6 litara/100 km
CO2: 19 g/km
Cijena početnog modela: 52.940,00 eura
Cijena testnog modela: 61.011,92 eura.

Odgovori